2010. január 30., szombat

Renault: FAIL

Megpróbálom úgy előadni, hogy azt is érdekelje a dolog, akit egyébként hidegen hagy a következő téma. Nem vagyok Renault rajongó, de holnap 16:30 perckor debütál az új autó, amire Kubica drukker révén nagyon-nagyon kíváncsi vagyok. Épp ezért pár perccel ezelőtt fogtam magam és a következőt írtam be a google-be: Renault F1, gondoltam hátha vmi kis híréhes ujságíró már kikémkedte és feldobta a képet, nos még nem...de helyette a következő kép fogadott rögtön az első oldalon és a következő szó jutott róla eszembe:(katt a képre a nagyobbért)

Ez a darab szar ugyanis pár másik szarral a következőt művelte:

A másik dolog, hogy rengeteg pilótáról van fenn a neten ún. tribute, ahol ugye zenés videó alatt látni lehet az illető karrierjének csúcspontjait. De Piké fiúnak ilyen nem jár helyette kapott mást. Enjoy:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése