2010. január 21., csütörtök

A kemény igazság

funny graphs and charts
see more Funny Graphs
Nincs mit hozzáfűzni, elég a temérdek lóvé, az üres párbeszédek, egy kis átfedés a WOW-al és tessék: a nép bezabálja... OK zabálják, hisz a terhelést nem bíró agyuknak a látvány is elég. Megkapja a legjobb filmért (pfff..) járó Golden Globe-ot még ez is legyen OK, mert a "nép" így látja. De, hogy Dzsémsz Kámeron a legjobb rendező díjat is megkapja mondjuk Tarantino helyett... No comment, ez a 21. század értékrendje.
Apropó, aki nem ismerné a Becstelen Brigantik-at Tarantino-tól annak itt a trailer:

De az Avatarhoz képest hamarabb adtak volna a Golden Globe-ot a Becstelen Vízvezetékszerelőknek:

4 megjegyzés:

  1. Azért Tarantinonak a Brigantykat egy nagy csalódásként írtam fel. Nekem nagyon nem jött be az egész. Nagyon átjött az, hogy ez az egész egy amerikai zsidóknak készült propaganda film. A való életben elnyomták őket pár évvel később meg visszavágnak a művészetben. Azt nem mondom, hogy nem volt értékelhető rész a filmben pl. Hans Landát zseniálisan alakította a színész. Meg ott volt még... Ja nem a többi egy nagy rakat fos volt.

    VálaszTörlés
  2. Chritopher Waltz-nak hívják ő meg is kapta a Golden Globe-ot. Ízlések és pofonok, én teljesen bepörögtem a filmtől, nem háborús filmet kell várni, hanem Tarantino előadását a háború egyik oldaláról. Én legfőképp azon akadtam ki (meg még fogok az Oscar-nál), hogy szarásnyi pénzből csinál valaki egy olyan filmet, ami abszolut a mai igényeket ötvözi (scifi-wow) és még el is halmozzák elismeréssel meg díjjal (igen Cameron-ra gondolok).

    VálaszTörlés
  3. tarantino a világ legszarabb rendezője. Karöltve uwe bollal

    VálaszTörlés
  4. Az ok, hogy neked nem jön be Tarantino, de egy kategóriába sorolni azzal a balfasz műhorror "rendező"-vel azért elég gyatra dolog. Ez kb. olyan, mintha össze akarnád hasonlítani a Jóbarátokat az Elit alakulattal csak azért, mert mindkettő HBO gyártású sorozat...

    VálaszTörlés