2009. november 23., hétfő

Kemény tanács +helyzetjelentés Zolikáról

Hétvégén annyira elmerültem a saját keménységemben, hogy képtelen voltam post-ot írni. De mivel többen is rinyáltatok ezért most egy hosszú mindenes post lesz. Sok volt az ellenpélda mostanság, hogy mit ne csinálj és kevés a tanács (bár a legutóbbiban azért volt). Biztos vagyok benne, hogy sokan nőztök vagy akartok nőzni. Ez rendben is van de hadd mutassam meg hogy csinálja ezt egy kemény.
Hát így:


szólj hozzá: CSAJOZÁSI TANÁCSOK - INGYEN!
A videó nem az én tulajdonom, nem én vágtam, nem én szereztem pusztán felhasználtam, jha és a videó felhasználásból semmilyen anyagi vagy egyéb (milyen lehet még?) hasznom nem származik/származott
Na ha ez megy akkor már csak egy kisebb problémát kell megoldanod ez pedig a hangod. Nem állhatsz egy lény elé, aki körbenőtt egy puncit olyan keskeny hanggal, mint a pamutcica pucuja. Gyakorolj, gyakorolj, gyakorolj!

amugy 0:25-től 0:40ig elég nézni;-D
Ha már ezek megvannak akkor biztos lehetsz a dolgodban és csak add magad (bár ha rendszeres olvasója vagy ennek a blognak akkár talán mégse)Elsőre nem jött össze? Visszautasított? Eltörted a kezét meg elcsattant pár kósza saller? Sebaj, légy őszinte vele, az mindig beválik:

FWI: Zolikáról nem sok hír járja mostanában a legutóbbi lakókocsis balesete óta, de biztos vagyok benne, hogy akárhol is van nem tagadja meg önmagát. Biztos vagyok benne, hogy még fog szerepelni itt nálunk:) (bár kaptam egy nem hivatalos forrást mi szerint szájjal fej le mesterséges megtermékenyítéshez állatkerti ritkaságokat)Mivel Sziky-nek megígértem, hogy a Rammstein Pussy című számának cenzúrázatlan videóklipje nem fog kikerülni a blogomra ezért nem is...

szólj hozzá: RAMMSTEIN - PUSSY (uncensored)
Na ez ismét nagyon kemény dolog volt tőlem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése